Sommaren är kort

Aa, sommaren är kort :( Men ett par dagar efter sommarlovet ska jag resa bort till Brasilien, och kan därför inte blogga. Och bloggen är lite seg också, så det kommer inte bli mkt bloggning efter det här.. :( Min kompis Bella (Vouge) bloggar mer än mig (eftersom att min "blogg-uppdatering" inte funkar).

Så kolla in min kompis Bellas mode-sida
Pretty Vouge. Kolla in: http://prettyvouge.blogg.se <--- !!
Hon ska tyvärr oxå resa iväg i sommar (som mååånga andra) men hennes blogg funkar iaf..
PRETTYVOUGE.BLOGG.SE

//Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: anita

en mening, JAG ÄLSKAR DIG BLOGG ;D

Postat av: Tess

Tack tack, Anita. Ska försöka uppdatera efter sommarlovet. Men fram tills det, blir det ingen mer bloggning :( Ska åka iväg så fort sommarlovet börjar (om några dagar). Och eftersom att bloggen är seg, dum och funkar inte med uppdateringen så får jag väl lösa det efter sommaren :) Men tack alla som har läst, UNDERBART att veta att det finns några som gör det :D Men ni får slita er ifrån min blogg under sommaren, vilket iochförsig är lätt eftersom att ni troligen är ute och solar och badar!! HA ett bra sommarlov(e) :D:D

2006-06-07 @ 20:31:42
Postat av: Anita

åh älskar din blogg, minns att du kollade in min (aannii.blogg.se).

2006-10-27 @ 23:24:31
URL: http://anitaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback