Adam&Rachel special!

"Rachel var nära döden" läs om det längre ner.

Okej, jag tror inte att jag är den enda som tycker att Adam Brody och Rachel Bilson från OC är det sötaste paret! Jag har hört att Rachel och Adam är godhjärtade personer. Jag har läst det i "
Dollface Stilprofil: Rachel Bilson".

 <---- OMG, va söta! Man blir lite avundsjuk..

Jag tycker att tidningarna borde skriva lite mer om Rach och Adam.
En sorlig sak jag vet är: När Rachel var 14 år var hon med om en bilolycka och var nära döden. Hon berättar att hon fortfarande lider av minnesförluster och migrän. Över sitt högra öga har hon ett ärr, åh stackars Rach!
Det kanske är pga av bilolyckan, som hon hjälper barn med sjukdomar och sånt..

Sno stilen av Rachel.

Tröja, 389 kr - La redoute
Kjol, 379 kr - La Redoute
Skärp, 149 kr - Ellos
Kofta, 180,95 kr - La Redoute
Skor, 249 kr - Ellos




Lista - Saker vi älskar med Adam:
- Adams söta "krullhår" - åh, vad sött det är =)
- Adams brun/gröna fiiina ögon...!
- Hans underbara, söta, urgulliga leende!
- Det gulliga sättet han "posérar" på, ÅÅH!
- Hans söta bortförklaringar i OC.
- Att han älskar Rachel både i verkligheten och i OC.

Är du tjej och diggar Seth Cohen (alltså Adams roll i OC) så ska du skaffa ett par såna här! <--- klicka!
Eller kanske en sån här! <---- klicka!
Men diggar du Adam Brody ska du skaffa sån här! <---- klicka!

Det här gillar vi INTE:
 <----- Manusskrivare... Hade ni idétorka, eller gillar ni inte att se Seth och Summer som ett par!? Det här kommer de flesta OC-fans inte att gilla... =/

Det går rykten om att när Rachel Bilson fick reda på att Paris Hilton skulle vara med i OC och flirta och "hålla på" med Seth (dvs. Adam), så tvingade hon manusskrivarna att stryka den scenen - själv förnekar Rach allt det och hon säger att hon tycker att Paris är jättegullig. Men de flesta tror att hon ljuger och att man faktiskt kan bli avis. Jag menar, om jag skulle haft en kille (SOM ADAM) som skulle va tvungen att hångla med en riktigt sexbomb, så kanske jag inte skulle känna mig så bekväm i den situationen.. Men om Rachel verkligen tvingade manusskrivarna att stryka den scenen, är det väl inget annat än gulligt. Det visar ju hur mycket hon bryr sig om Adam, och att hon inte vill förlora honom ^^
Se bara hur det gick för fd. paret Jennifer Aniston och Brad Pitt, när Brad skulle spela Angelina Jolies make i "Mr & Mrs Smith". Angelina och Brad har ju barn nu också...

Matchmaker
Jag ska sätta upp bilder på Rach och Adam. Om Rach är uppklädd på en bild, så ska hon få en uppklädd Adam =D (Varning: Det här är supertöntigt!!)

Vackra
     

Sööööta/småtöntiga
     

Uppklädda/Röda mattan
    

Trendiga
     

Naturliga
      

Coola
  
____________________________________________________

Rachels finaste outfits!
1.Trendig outfit gillar den skarpt. Kjolen och "hjärt-örhängena" är ju bara för söta!
2. Gillar verkligen det sättet hon matchar på. Väskan är snyygg!
3. Klänningen är supersöt!! Gillar mönstret!
4. Gillar färgena, och skorna är perfekta!
5. Jag blir så avis! Älskar den söta klännigen och blusen (heter det så..?)!
6. Det här är min favorit! Jeansen är skitsnygga, väskan oxå och aaallt!
7. Den här är riktigt söt! Den är som gjord för Rach!
8. Älskar de guldiga färgerna. Hon får verkligen klänningen att passa till jeansen!
9. Hon liknar en "sporty-street"-girl. Skitcoolt, juh!
10. Så fin! Jeansen passar perfekt, och tröjan är assnygg!
11. Snyggt! Hon passar verkligen i lite "vintrigare" kläder också, åhh!
12. Ascool!! Hennes boots är skitcoola, och skärpet runt midjan är bara såå snyggt!
13. Rach med Adam. Älskar den grålila toppen!
14. Rachel söt som vanligt. Hon passar ju i allt..  *aaavis*
15. Rachels hela outfit är så söt! Jag gillar allt! Speciellt accessoarerna.!
16. Åh, älskar den här outfiten! Gillar överdelen EXTRA-mycket!
17. Så fiiin, så FIIN! Koftan e skitsnygg, väskan också, och jeansen.. ska jag säga allt?
18. Pääärfeeekt! Alltsåå, ååh! Jag finner inga ord!
19. Så cool outfit ju! Hur lyckas den där Rachel!? Älskar väskan & klänningen.
20. Allting är så fint och enkelt. Åh, älskar verkligen den här outfiten!!

Kärlek, Love, Amor...
<---- Såå vackert! *ååh..*

 <--- Så söt, så sööt, så sööööt, SÅÅ SÖöÖT!

 <--- Åh, vad gulligt! Regnet gör det ännu *gulligare*..

 <--- Puss, puss! =P

 <--- Summer&Seth=TrueLuv!

Kolla in den här videon, Summer (Rachel) och Seth (Adam) kysser varann =) <--- klicka.

1. Äkta kääärlek! (<--- Adam och Rach)
2. So cute! (<--- Rach och Adam)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket seriöst inlägg! Grymt! Rachel är ljuvligt söt.

Postat av: Anonym

ÅH, jag vill ha sånna trosor , ärligt !!! dom avr ascoola , kanske inte så skoj om manhar en kille och bär dom hahah ;)

2006-05-17 @ 14:07:05
Postat av: stina

tackar :) adam & rachel suuper snygga!

2006-05-17 @ 16:02:09
URL: http://stinahblogg.se
Postat av: Sheida

oj, här var det special!!

2006-05-17 @ 16:33:34
URL: http://louboutins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback