Favoriter Girls Only! Bäst och Finast!

Mina favoriter är... oj, tuusen!

Det blir en delad första plats - Sophia Bush och Rachel Bilson.

   
Åh,
Sophia är så otroligt fin! 
   


Rachel är bäst i OC! Så vacker!

Åh, jag är så förälskad i Sophias söta klänning! Vet någon vart man kan få såna liknande ifrån?
Jag hoppas -för Sophias skull, att hon har lämnat den där Chad Michael Murray för gott. Hon förtjänar något bättre. Fast det går rykten om att hon träffar en annan just nu, nämligen Austin Nichols, eftersom att de har setts ute tillsammans ganska mycket.
Däremot så vill jag önska lycka till, till Rachel Bilson och Adam Brody!

På min andra plats kommer väl Jess.


Jessica Alba är så fin! och vilken kropp! Sen kan hon ge sån action i filmer - synd bara att de flesta roller hon blir erbjuden att få är väl en aning slampiga..
Men jag diggar Jessica hårt! Lyllos henne att hon kan få vem hon vill!

På tredje plats kommer en Nicole Richie.

Så sööt! Gillar henne mer som mullig än som spinkig. Hon är absolut inte ful alls som spinkig, men hon ser så... sjuk ut.. =/



Kommentarer
Postat av: Heléne

Jag vet.. Jessica Alba har en riktig killer body!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback