Go To Attack!

Hur jobbigt är inte det att bli fotad dygnet runt!? Det spelar ingen roll om man har fixat sig supermycket för en dejt, eller om man har "bad-hair-day". Det är lika jobbigt varje gång för kändisarna.
Så därför har jag gjort ett inlägg om kändisar som går mot attack!
Den som blir "lucky-number-one", är Sienna Miller, woouh!

SIENNA MILLER

 <--- Outch! Sienna är ingen god vän med paparazzi-nördarna =S
Men det finns mer....

 <--- Aj...! Lite borde man tycka synd om paparazzin. Sienna verkar vara en riktig hårdhänt person =P Men det kanske är därför jag inte har sett några paparazzibilder på henne på sistone..

PETE DOHERTY

 <--- Pete, Pete... att gå till attack, okej. Men att krossa bilens vindruta.. - SLOW DOWN BOOY...!

Pete verkar ha lite problem med humöret. Jag undrar hur paparazzin reagerade när Pete krossade vindrutan med paraplyet... usch!

PARIS HILTON

image <--- Paris Hiltons livvakt fightar ner en paparazzi =/

Paris låter livvakten göra jobbet. Vad har man livvakt till, annars!?

MARY-KATE OLSENS HAT!

 <----- Paparazzin hade tur att MK satt i bilen.. =P
Och på Mary-Kates min så såg man att hon... *ehrm*.. inte var sääärskilt glad..! =/


Fler bilder på paparazzi-attackerare hittade jag inte, MEN... jag vet några som har gått till attack; Reese Witherspoon, Angelina Jolie, Tommy Lee och Pamela Anderson. Och Stavros Niarchos betalade 100$ för att en hemlös man skulle attackera stackars paparazzin ..

Men Paris Hilton, hon ville hellre gulla med paparazzin, haha!

Så, jag har bestämt mig för att ALDRIG bli paparazzi. Man har ju större risk att dö som paparazzi än som polis, herregud! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback