Lika & Rika

Det finns ju kändisar som är lika varandra, här kommer några:
  

Visst är hetingen Beyoncé och läckra Jessica Alba lika varandra!? Inte tvillingar då, men lika är dom..

 <---- Många tycker att Agnes Carlsson har likheter med Alba och Beyonce.

Visst finns det likheter med Agnes, Beyonce och Jessica - men Beyoncé och Jess liknar varandra mest tycker jag. Agnes har väl bara Alba&Beyonce-håret...


   Lindsay Lohan

    Alicia Silverstone

Nu tänker ni säkert "Alicia och Lindsay - WHAT!?", men jag ser fakstiskt en likhet. Ja, det är sjukt, men jag ser en likhet som inte existerar ^^ De där bilderna på Lindsay var väl inte så lika bilderna på Alicia, men jag har faktiskt sett bilder där de liknar varandra en aning.. Eller, mina ögon är ju helt förvirrade idag så jag kanske bara såg "fel"..!


    

Ja, som vissa andra så ser jag stora likheter mellan Keira Knightley och Natalie Portman. Huvudformen, munnen, ögonbrynen, halsen (heh), hudfärg, ögonen osv. Mycket finns det!
Jättesöta tycker jag att båda är!

      

Wierd as it sounds, så ser jag likheter mellan supermodellen Adriana Lima och USA:s hetaste Eva Longoria. Om man klickar på bilderna, så ser man andra bilder som liknar varandra ÄNNU mer.. gosh!

Nu kommer jag inte på fler.. Men kan du några? så säg gärna i "kommentarer", så kanske dom kommer upp någon dag =D

IDEÈR
Jag skulle gärna bilja ha förslag till vad jag kan skriva mer om i min sida, så att nollan som finns inom parantes efter varje länk där det står "kommentarer", blir till en TIA =)
Så har du ideér om vad jag kan skriva, så kommentera gärna!



Kommentarer
Postat av: Anna

Skriv inte om kändisar :) eller ja, du verkar skriva lite underhållande i vilket fall men för övrigt är iaf JAG inte ett dugg intresserad av kända människor, tvärtom faktiskt. ^^ fast iofs är din blogg kanske en kändisblogg nu när jag ser efter =S och för att vara en kändisblogg så skriver du mkt underhållande. ^^

Postat av: Anna

Mååh. Ju mer jag läser på din blogg desto bättre tycker jag den verkar. Haha...men placera dig på bloggtoppen vettja, www.bloggtoppen.se (om jag inte har fel) och pinga på tjejblog.com så fler hittar din blogg :)

2006-05-24 @ 17:45:15
URL: http://growdahn.blogg.se
Postat av: Tess

Thanx! Joo visst kan jag skriva om andra saker än kändisar, tyvärr har jag bara idétorka xD Så, tycker du/ni att jag ska skriva om mode, djur ^^, godis (=P)eller ja vad!? haha..

2006-05-25 @ 20:33:26
URL: http://famouslife.blogg.se
Postat av: Lolly

Jag blandar ihop Alicia Silverstone, Reese Witherspoon och Melissa Joan Hart hela tiden.

2006-05-26 @ 16:17:10
Postat av: Lolly

Jojo och Frances Bean Cobain är jätte lika. Agnes Carlsson är väldigt lik Hilary Duff enligt mig.

2006-05-26 @ 16:24:30
Postat av: Natalie

Uppdatera oftare! Jag tycker att du ska fortsätta skriva om kändisar det är ju det den här bloggen ska handla om, eller hur? :)

2006-05-27 @ 18:03:15
Postat av: Chic

Din blogg ÄR bra som den är - fortsätt!

2006-06-02 @ 18:17:20
URL: http://www.chic.blogg.se
Postat av: Anonym

Agnes såg ut som Ashley Olsen där

2006-06-19 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback