LookAlike - Outfits

Så dags för mig att vara en liten domare ;) Haha ^^
Jag ska döma vem som klär sig bäst i outfiten. Den som blir en LookAlike, är den som förlorar - alltså den som blir LookAlike, är den som inte klär i outfiten lika bra som motståndaren.
Ni får gärna kommentera om jag har rätt - eller fel! Då börjar vi...
Hur kan man se skillnad på någon om skorna är lika, OCH utseendet med..?
Jag har i alla fall lärt mig att se skillnad på de söta tvillingarna Ashley och Mary-Kate Olsen.
(Mary-Kate kallas MK och Ashle kallas för Ash)

71910-39 <---- Ashley..? Neej, Mary-Kate i sina svarta fina skor! Man skulle kunna tro att det är söta Ash...

 <---- Kolla in Ash i sina snygga likadana skor som MK har! Kanske delar de två systrarna på skor!? =O

 <---- Nope! Bevis på att Ashley och Mary-Kate har seperata skor ^^

Jessica and Ashlee Simpson back stage at the MTV Australia MVA's <----- Men kanske så delar Ash och MK skor med sångaren Ashlee Simpson?? Eller, kanske har Ashlee snott skorna av antingen Mary-Kate eller Ashley...

Jag tycker att den som klär sig bäst i de söta svarta skorna är.... Ashley Olsen.
På andra plats blir det väl... *efter en stunds tvekan*... Mary-Kate.
Men det kvittar, för att Ashlee Simpson och Mary-Kate Olsen blir LookAlike's.




Efter ett lite "lekfullt" space med två Ash (Olsen och Simpson) och en Mary-Kate så går vi till allvaret. Allvaret: svart "kostym".

Fashion Faceoff | Heidi Klum, Jessica Alba  <--- fast kostymen är ju inte så tråkig, ganska söt faktiskt =D

Vem av Heidi Klum (åt vänster) och Jessica Alba (åt höger) vinner!?
Jag är inte speciellt förtjust i skorna alls. Heidis ser liite... hm, det går inte tat beskriva - fast konstiga och de verkar vara för stora.. Jessicas skor ser lite stela ut och de är för guldiga...
Enligt mig så vinner Jessica ändå lätt, eftersom att det ser lite tråkigt och stelt ut på Heidi och Jessicas väska är ju så söt! Så Heidi Klum - du blir LookAliken. Fast Heidi får pluspoäng för den stora rosetten vid midjan^^




RACHEL BILSON:

Lite info: Jag hittade flera bilder på Rachel Bilson som har likadana kläder som andra kändisar, så jag gör ett eget litet "space" för söta Rach.
Oj, hoppsan! Den första hon måste kunna slå är Paris Hilton.
Kanske blev Paris arg för att jag skrev i länken "OC" att tjejerna just nu diggar Rachels kläder och inte Paris små rosa toppar ^^
Haha, det går inte för det skulle vara fantastiskt coolt om Paris kunde svenska!
Och Ännu coolare om hon kollade in min blogg! =P
Och för er som inte fattar; Rachel kallas för Rach!
Dress up. <---- Rach och Paris i söta kanintröjor!

Ja, kanske har Paris snott tröjan av Rachel och målat den blå... ^^
Åh, jag trakasserar alla för sånt ju... =S
Men det finns mycket lika med de två kanin-diggarna:
Båda bär på mörka väskor, och båda håller i något i höger hand.
Fast Paris bär hellre än bilnyckel (antar jag) med en stooor rosa "puff"-grej, medans Rach hellre håller i en mobil (verkar det som..).
Båda har stora mörkbruna solglasögon - fast nu måste ju någon bli en LookAlike.
Den som jag tycker passar bäst i tröjan och har den finaste blir solklart Rach.
Paris, tyvärr lyckades du inte den här gången, men var glad du blev i alla fall något - en LookAlike!

------------------------------------------------------------------------------------

Vem skiner mest  i den ljusa söta klänningen..?
Är det urgulliga Rachel i sin lite mer beige-färgade klänning?
Eller blir det vackra Amber Valletta i sin guld-färgade variant?

Fashion Faceoff | Amber Valletta, Rachel Bilson <--- Söta klänningar och söta personer..? Aah!

Jag gillar verkligen den där fina klänningen.
Men jag tycker ändå att kvinnan som jag inte har hört talas om (alltså Amber) slår den söta Rachel.
Kanske beror det på det på att Amber putar med rumpan och står lite modell-aktigt.. Och Ambers söta väska framhäver den söta färgen på klänningen. Och jag gillar den guldiga färgen mer än den beiga.
Jag tycker att det ser ut som att Rachels klänning ser ut att vara ett par storlekar för stora. Men om hon hade någon fin väska och en mindre likadan klänning - fast i guld - och visade upp klänningen mer, då kanske hon skulle bli en klar ETTA.
Dock så gillar jag Rachels skor mer - men tyvärr Rachel, du blir ändå en LookAlike.. =(

----------------------------------------------------------------------------------------

Fashion Faceoff | Rachel Bilson <---- Rach och Lindsay Lohan.

Jag tycker att Lindsay har en finare variant av klänningen, alltså den vita silkesfärgen.

Men Rachel däremot passar bättre i klänningen, vilket är viktigt. För att Lindsay är lite för smal för klänningen, enligt mig. Och jag gillar Rachels skor.
Dock så tycker jag inte att den gula väskan matchar så bra till den gråa klänningen, och det ser helt paff ut med mörkgråa strumpbyxor och sedan svarta skor - wiiierd.... =S
Så den som blir LookAlike blir väl ändå Lindsay Lohan, eftersom att hon inte passar i den klänningen.
Och Rachel vinner, för vem har sagt att det är FULT när det inte matchar..? Förresten är ju gult ändå snyggt - och inne!

-----------------------------------------------------------------------------------

 <---- Rachels nästa motståndare är Alyson Hannigan.

Alysons färg på klänningen är inte lika fin som Rachels färg. Jag gillar det blåa på Rach, och hennes blåa snygga skor är ju bara sååå underbara ^^
Jag är ju inte det största fanet av Alyson, fast jag diggar Rach asmycket! XD
Och den här gången blev något knas.. För att ingen blev LookAlike, efter som att Alyson bar klänningen bäst och hon liksom visar upp den på ett så sött sätt, medans Rachel har de finaste färgerna!
Så, ingen vann och ingen blev LookAlike =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback