Om Miiiig!

Välkommen till min nya blogg!
Den här bloggen kommer att handla om allt möjligt - allt tjejigt!
Men mest kändisar då ^^

Lite om mig:
Tyvärr kan jag inte sätta in någon bild på mig, men hoppas ni nöjer er med det jag har!
Jag heter Therese, kallas Tess, och är snart 15 år (wihoo)!
Jag har inga djur, och sitter för det mesta och drömmer om kändisliv ^^
Jag bor tillsammans med min mamma och min syster Caroline och min bror Liam..
Mina intressen; Kändisar, glamour, tjejiga saker och shopping.
Kanske låter jag som någon slags bimbo eller diva!? Ni får kalla mig vad ni vill, eftersom att alla har olika uppfattningar om folk - men jag bryr mig om andra saker än om bara shopping!
Om jag vann sjukt mycket pengar, skulle jag väl ägna dom åt shopping, mina kompisar och det viktigaste FATTIGA BARN (helst i Afrika då, eftersom det är värst där). Jag skulle skänka en förmögenhet!
Just nu skänker jag bara kläder eftersom  att min familj också skulle behöva lite pengar =P
Men hoppas att kläderna kom till nytta - en dag kanske jag ser någon bild på ett fattigt barn med min supersöta tröja =)

Hmm... ^^ vad mer kan man skriiiva!?
Aja, det var väl allt då!

 <---- Shopping alá moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback