Små vovvar

Vem har inte sett bilder på kändisarnas små och stora vovvar? nu ska jag sätta upp bilder på kändisar som har haft hundar, eller har hundar =)

<---- Vem har inte hört talas om
Paris Hilton med sin vovve Tinkerbell...?

 <----... Eller Paris med sötnosen Bambi?

 <--- Rachel Bilson och Adam Brody med två urgulliga hundar!

 <--- Snygga Mischa ute med den söta lurviga hunden!

<---- Åh vilken söt liten Honey! Me Like, me like! ^^

<---- Hur söta är inte Jess och voffsingen tillsammans!?


Fler vovvar finns det, t.ex så har;  Ashley Olsen, Jessica Simpson, Britney Spears, Hilary Duff m.fl.

Själv tycker jag att Jessica Simpsons hund är underbart söt (och lurvig =P) och Mischa har också en jättesöt hund, och Paris Hiltons hund Bambi är supersöt och Nicoles hundar är jättesöta dom med! Men såklart är ju alla hundar söta =D

Jag har faktiskt hört att Paris Hilton föredrar Bambi framför Tinkerbell.
Jag, ärligt talat, tycker att Bambi är lite sötare (på bilderna som jag la in hit i alla fall) än Tinkerbell, fast det beror nog på att på bilderna så är Bambi valp, och hur söta är inte valpar!?
Men det är ju bättre att skaffa en ful hund som är supersnäll - än en hund som är jättesöt fast biter dig varje morgon och kväll, natt och dag och är aggresiv - ELLER!?
Sjääälvklart är det ett STORT plus om hunden är lite mjuk och söt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback