Sötaste killarna

Nu ska jag göra en lista på de sötaste killarna i Hollywood.
Och nu är det bara utseendemässigt, eftersom att jag inte känner dom =P
Fast jag kan ju lite om några av killarnas personligheter.. =)

Jesse McCartney kommer 3:a
 <----- Jesse McCartney från tv-serien "Summerland" är en klar 3:a! Han är så söt juh! Åh, gud vad snygg!

James Lafferty kommer 2:a
 <----- James Lafferty är skitsnygg! Jag hoppas han är ett riktigt äckel i verkligheten, då slipper jag dregla över honom! Jag menar, chansen är mindre än en liten bakterie av hela solen att jag kommer att DEJTA honom, haha! Viiilka drömmar *pinsamt* ^^

...Etta kommer Adam Brody!
 <----- Åh, Adam = soo cute! Gud vad han är fin, den där Adam! Och jag tror att han är snäll i verkligheten också, eftersom att jag har läst lite sånt om honom...
Alltså, kolla på honom - är han inte söt!? Adam är helt enkelt såå underbar. En riktigt drömkille!


Jag tycker att en mörkhyad kille från One tree hill är supersöt. Han spelar i laget Ravens, antagligen. och han var på dejt med en blond tjej som är hejarklackare. De kollade på film tillsammans, och hon "förförde" honom med någon tjej-film. De var på dejt för att Brooke hade kommit upp förslaget att man skulle gå på dejt med den man gillar, eller något liknande.
Vet du vad han heter, kan du väl skriva det i kommentarer, det skulle va übersnällt ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

bra blogg inlägg!!! I love Adam Brody(L(L)

2006-05-18 @ 19:36:20
Postat av: Micaela

Bevin! :) Har glömt vad han heter :/

Postat av: Anonym

Heter inte han skills?

2006-12-27 @ 11:48:03
Postat av: Steffi

Fräcsha killar asså

2008-04-07 @ 13:36:20
URL: http://steeffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback