The OC



Vilka beundrar inte skådisarna i OC?? Såhär tycker de flesta om skådisarna (som jag har hört =P):
I Verkliga Livet:
Mischa Barton (Marissa Cooper): Naturlig, cool, INTE plastig - undantag -: divig.
Rachel Bilson (Summer Roberts): Söt, pigg, omtänksam, fina kläder (=P), bra förebild - undantag -: Hysterisk, hehe
Benjamin McKenzie (Ryan Atwood): Glad, - undantag-: Tyvärr inte lika poppis som andra i OC, och inte "pressens favorit".
Adam Brody (Seth Cohen): Lyllos Rachel som får ha armarna runt Adam i verkliga livet också, söt, underbart leende, omtänksam - undantag -: Finns det sånt..?


 <----- Åh Rachel, har du inte hört att Adam gillar mig, haha ^^

Är dom inte söta ihop? Jag har läst någonstans att Rachel och Adam åkte utomlands (??) för att se hur de fattiga barnen har det, och så skänkte de antagligen pengar.
Enligt MIG är Rachel och Adam det perfekta paret! De är vekligen lyckliga tillsammans, och de är underbara förebilder.
Många unga tjejer beundrar Rachels klädstil, vilket är bra! Hon har inte för slampiga kläder som *host* Paris Hilton oftast använder. Så det är ju bra, för innan OC beundrade tonårstjejerna Paris teeny weenie kläder.. =/
 Sorry Paris, men nu föredrar tjejer... kläder! ;)

Benjamin McKenzie:
Jag tycker att det är så synd att pressen inte skriver något om stackars Benjamin. Han är tystlåten i OC, och tystlåten i verkligheten, verkar det som.
Jag tror att jag har läst något om Benjamin i aftonbladet en gång, men det var bara nåt med att han var glad att ryktena, om att han och Mischa Barton är ett par, är över.
Pressen skriver så mycket om onödiga saker, T.ex. som att Scarlett Johansson äter frukost, nämen, vilken chock! ^^ Så hur kommer det sig att det står NADA om Benjamin!?
Fast han har ju något speciellt, för det finns hur många tusen tjejer där ute som älskar McKenzie-snyggningen ;)
 <----- Benjie..? Lever du..? =/

Mischa Barton:
Jag tycker att Mischa är en fantastisk skådespelerska! Men rykten går. Och Mischa-fans, blunda... - NU! Jag har hört att Mischa (tyvärr) har fått sparken från OC. Jo, hon hade sjukskrivit sig och hoppats på att få sparken, och efter ett tag så fick hon det.. =( Jag är ett stort fan av Marissa Cooper och Mischa Barton som skådespelerska, men den verkliga Mischa, har jag inte hört bra saker om. Jag har hört att Mischa är divig, men vem har sagt att det ALLTID är såå dåligt? =P
Jo, jag tycker att Mischa KAN ha en dålig attityd, fast det betyder inte att hon har samma attityd mot alla. Men det som jag har hört om Mischa Barton, gillar jag inte ett dugg, men det kanske inte är sant.. =P
Men jag vill veeeerkligen ha Mischa tillbaka till OC!

 <---- Bra skådis, Sparken - Naturligt fin, Diva... WHAT!?

<---- OC, för er som inte har sett gamla avsnitten, har de börjat om i kanal5, men hinner du inte se så är OC-boxen ett MÅSTE!

Hänt i OC:
Senaste gången i OC, fick vi träffa Kaitlin, som ivrigt flörtade med Johnny. Och Johnny som i sin tur snackade kärlek med Marissa. Han menade att Marissa och han hörde ihop. Och Kaitlin som avskydde att se på när Johnny dräglade efter storasyrran (alltså Marissa) gick och pratade med Ryan, Marissas pojkvän. Kaitlin sa att Marissa och Johnny verkligen gillade varandra, och att Ryan hamnade i skuggan. Så, inget slutade så himla lyckligt.
Ryan dumpade Marissa, och Marissa svarade på det Johnny hade sagt. Hörde dom ihop eller ej? Marissa skrev i ett brev, vilket tittarna aldrig fick se, men att få se hur Johnny reagerade var det inte svårt att förstå att i brevet stod det något som Johnny inte ville veta - något med att Marissa inte gillade honom 'på det viset'.
Johnny och Kaitlin gick till stranden och tände eld. Johnny var så beskymrad att han drack och blev full - han klättrade upp i ett berg och höll på att skrika och vingla vid kanten. Kaitlin ringde till Marissa som hade återförenats med Ryan. Ryan och Marissa gick till Kaitlin. Marissa stannade där nere, medans Ryan klättrade upp för berget, men Johnny som var så full vinglade och kunde inte stå stilla, så han ramlade ner från berget. Dog han eller ej? Man vet aldrig, men om ni inte vill veta så läs INTE slutet av den här meningen, för en källa säger att Johnny... dog. Sant eller ej, who knows??
Och inte så värst lyckligt slutade det för Seth heller, eftersom att på slutet av OC så hittade Summer Seths gräs som han rökte, men hur reagerar Summer? Kolla på nästa avsnitt av OC!
Men lyckligt slutade det för Summers pappa Dr. Roberts och Marissas mamma Julie, som på slutet hamnade i famnen på varann =) Åh.. sweet times! ^^
OC kommer klockan 20.00 på onsdagar i kanal 5, missa inte det!!!






Kommentarer
Postat av: Mischa Barton

Å din blogg är super bra.. och det där om OC var också super bra ;)

2006-05-08 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback