The Simple Life


<--- Superrosa -och supercoola och super...blåsta.. =/
The Simple life handlar om två stadstjejer, Paris och Nicole, som åker till olika ställen, men alltid blir det något som bondgård eller liknande.
I simple life spelar Paris och Nicole ganska dumma eller blåsta.. Vissa tror att dom är så i verkligheten, fast jag tvekar. De kanske är lite dumma i verkligheten -men knappast så som i Simple life.
Jag har inte sett Nicole med i någon film, men Paris har i alla fall varit med i filmen House of wax, och hon har också gjort några låtar, den mest kända (tror jag) heter "Screwed".
Båda är döttrar till rika föräldrar. Paris pappa äger Hilton hotellen. Och Nicoles pappa, Lionel Richie, är en känd sångare.

The simple life är ett av de roligaste programmen som jag känner till.
Paris Hilton är ju sig lik.. Men, Nicole Richie..? Efter att ha varit en mullig, kurvig söt tjej, blir hon helt plötsligt... Jo, det skulle ju vara kul och säga hur hon ser ut, men när jag ser en bild någonstans och där under står det "Nicole Richie", blir jag förvånad. Jag menar, jag ser INGEN på bilden, bara en tom gata och ett par shoppingkassar som svävar i luften =S haha neej. Men nu till allvaret, Nicole är ju en vandrande pinne.
Hon är smal som en Mary-Kate eller en Lindsay Lohan.
Jag gillar alla tjejerna som nämns, men tycker så fruktansvääärt synd om Nicole.
Jag har också läst att hon en dag gick och shoppade kläder från barnavdelningen, kul...
Men ännu roligare var att hon dagen efter, hade på sig de kläderna. STL 146... Snacka Om Smaaal =(

 <------ Sååå fin! Men SÅ smal!

7/5 Senaste nytt:
Eftersom att Paris och Nicole bröt vänskapen med varann, så var det klart för ett tag att Paris och Kimberly skulle vara med på Simple life istället. Men tittarna rasade mot det förslaget, och det fick bli att Paris och Nicole ska båda var med i Simple life men i varsina håll.
Mer om Nicole och ätstörtningarna: Nicole förnekade hela tiden om ätstörtningarna och menade att hon var "naturligt smal" (BULLSHIT!). Men för ett tag sedan så erkände hon för Vanity Fair att hon vet att hon är för smal. Hon går till en läkare och säger också att hon inte gillar att (VISSA) unga flickor drömmer om en kropp som hon har...
Jag hoppas att det går bra för Nicole!
Faktumed att när Paris såg hur Nicole ser ut (SMAL), så ville hon glömma allt bråk mellan dom, säger en källa.



 <----- Bubblegum? Or maybe a strawberry. Det är i alla fall Pink-Paris! ^^
Så innan vi går till allvaret så vill jag bara säga att Paris är kanske en bortskämd tjej, men hon verkar urgullig! Kanske beror det bara på hennes otroligt rosa kläder eller bara på hennes söta personlighet.
"Allvaret:"
Paris är ju en riktig mediafästing! Hon har hamnat i bråk med ex bästisen Nicole Richie, Mary-Kate Olsen, Mischa Barton, sångaren Pink (eftersom att Pink imiterade henne i videon "Stupid girls") och så hamnar hon i bråk på fester eller i barer. Hur hon hanterade ilskan när hon fick veta att ex pojkvännen Rick Solomon hade sålt deras sexvideo och att den skulle säljas lite här och där, Det vet i alla fall inte jag ^^ Men såhär kände hon efter att videon släppt ut "Det gjorde fruktansvärt ont. Jag skämdes med tanke på alla mina yngre fans", berättar Paris
Och hur ska en person vara för att vara sexig, frågar du Paris så svarar hon "Hon/han ska vara självsäker."
Men... är det bara tomma ord eller finns det en mening i vad Paris säger? vem veet!?
Jag har läst i någon tidning om att Paris gärna vill ha barn en dag, när hon känner att hon klarar av det. Hon skulle döpa barnet till London om det blev en pojke, och Annabel om det blev en flicka =D
Söta namn, tycker jag! Men om det blev två pojkar då!? Kanske London och Chicago. Eller London och Madrid? =P
Men om hon ändrar sig i framtiden om namnen London och Annabel, så kanske pojken istället får heta High-Heeled-Shoe Hilton och flickan blir väl en Pink Purse Hilton. ^^

  <-------- Totally Paris!? Hell Yeah! All In One - pink, glitter and high heels!
Ryktet om slutet:
Det finns två rykten om varför Paris och Nicole inte gillar varann längre:
Rykte nr 1. Paris, Nicole och några andra av deras kompisar skulle ha en mysig hemmakväll, eller något  liknande. Men Nicole ville göra kvällen MER spännande, och la in Paris sexvideo i videospelaren, vilket gjorde Paris rasande. Och till en tidning har Paris sagt "Jag och Nicole pratar inte med varandra. Nicole kommer alltid att vara viktig för mig, men jag är trött på henne. Hon vet vad hon har gjort, mer säger jag inte."
Rykte nr 2. Jag berättar det bara kort, en källa säger att Paris har sagt rasistiska saker om Nicoles pappa. Om det är Nicoles riktiga pappa eller adoptivpappa som "källan" syftar om, är oklart. Och vad Paris har sagt om pappan är också oklart.
Jag har ingen aning om något av det där är sant, men vi får väl hoppas att det inte är det, för det där är grymma saker som står där. =/

9/5 Senaste nytt:
Nicoles pappa Lionel Richie är orolig över dotterns vikt. Han skulle vilja se Nicole med mer kött och "hull".
Lionel har också aningar om att Nicoles hastiga viktminskning kanske berodde på hans skilsmässa.
Paris talar nu ut om anledningen till slutet på hennes och Nicoles livslånga vänskap, hon säger att Nicoles 'populäritet' och berömmelse gjorde henne (alltså Nicole) till en annan person. "Det gör mig ledsen, för att personen som jag kände är inte den nuvarande Nicole. Personen som jag kände finns inte där längre.", berättar Paris.

Jag själv, får ju "onda" aningar, ha. Jag menar, Paris hade ju tidigare sagt att "Nicole vet vad hon har gjort". Man kan inte säga "Nicole har GJORT sig till en annan person". Antingen så har Nicole GJORT något, eller så har hon BLIVIT något. Så..? har Nicole gjort något eller har hon blivit en annan person? Eller är allt som Paris säger falskt. Kanske är Paris lite avundsjuk på Nicoles populäritet... Paris är ju den enda som kommer upp med anledningar om slutet på deras vänskap, Nicole däremot, har tagit det som en vuxen person - hon lämnar det till privatlivet =)

"Paris vill ha en gay-kille"
Paris lämnar inget bakom sig, utan talar ut om allt som finns i hennes huvud.
Efter att hon och Stavros Niarchos gjort slut, rapporterar hon nu att hon vill ha en man som är gay.
Hon gillar män som lägger tid på sitt utseende.
 - Gaykillar är roliga och de klär sig bättre. Och oftast är de snyggare också, säger hon till tidningen Out magazine.
- Alla snygga killar är homosexuella, avslutar Paris.

Jag undrar bara hur Paris hade tänkt att skaffa en homosexuell kille, jag menar homosexuella killar gillar väl killar, eller..? har jag rätt?

Men nu går det rykten om att Paris dejtar fotbollsspelaren Matt Leinart och lever livet, medans Stavros gråter över henne.

 <---- Alltid lika glad!? =D



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar simple life =) great blogg you got!

2006-05-08 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback