Top 10 - finaste!

And now I'm back!

Jag ska göra en top 10 på finaste bilderna,
och jag börjar med den här:

MISCHA BARTON
Mischa barton <---- Mischa är så fin här! Uppiffad och söt. Allt är ju så perfect! Hon får njuta av tionde platsen ^^

ADRIANA LIMA
 <---- Adrianas bild fastnade jag för direkt. Håret flyger snyggt, och hon poserar assnyggt. Och den söta klänningen är ett STORT plus! Adriana på en 9:onde plats.

MARY-KATE OCH ASHLEY OLSEN
 <--- Tvillingarna är så söta här! De förtjänar en åttonde plats.

BEYONCÉ KNOWLES
 <----- Beyonce är grym här! Bilden ger glädje =P Åh, vad fin den är! Jag är lite avundsjuk på söta Beyonce... =/ Bilden är en klar 7:a!

JESSICA ALBA
 <---- Av 67825429752393 st fina bilder, kom Alba 6:a.
Den här bilden är så naturlig och fin. Väldigt fräsch också.. :)

RACHEL BILSON
 <----- Rach är såå söt här, tillsammans med den mörkbruna stora hunden! Åh, va sött! Rachel hamnar på top 5-listan & kommer 5:a. En annan fin bild på Rach ser du
här!


PARIS HILTON
 <---- Den här bilden ger en liten glimt på lyxlivet. Så cool tycker jag! Och lyxig såklart ;) Paris kommer 4:a.

EVA LONGORIA

Eva Longoria <----- Eva är så snygg här.! Det går inte att beskriva! Bilden är så fräsch, snygg och välgjord (eller säger man vältagen..?)! Åh! Eva hamnar på tredje plats.
SOPHIA BUSH
 <---- Sophia är ju såklart en av mina favoriter, och hon är så riktigt fiiin här! Så hon hamnar 2:a!

NICOLE RICHIE
lagom är bäst. <---- En ünderbaaar Nicole! Hon är så söt, och hundarna är ju riktiga modeller, dom med! Nicole hamnar ETTA! Grattis Nic!

Jag valde inte Nicole på första plats, eftersom att jag gillar henne mest. Faktum är att mina idoler är Rachel Bilson som kom på femte plats och Sophia Bush som kom tvåa!
Jag valde efter hur fina bilderna var, men självklart finns det säkert bilder på kändisarna som jag valde ut, som är finare. Tyvärr, hittade jag inte dom! Men de här bilderna som jag valde ut är ju kanonfiiiina!!
Bilden på Mischa som kom 10:a, är ju skitfin! Den må vara 10:a, men den är 10:a av flera miljoner bilder!
 


Kommentarer
Postat av: anita

nej men gud vilken trevlig blogg du har, väldigt fin :) top 10 listan var ju kanon :) mary-kate och ashley olsen är ju så fina på den bilden :)

Postat av: Tess

Anita: Åh, tack så mkt! Ja, visst var MK och Ash jätte söta!? ^^

2006-05-14 @ 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback