USCH! och Wohoo

USCH!

Idag är jag inte på humör, och när jag inte är det vill jag påverka alla! Nä, nä, jag skojar bara - nämde jag att jag har otroligt "bra" skämt när jag är på dåligt humör!? ^^

Jag ska sätta ut USCH:ar för kändisarna och den första, går helt klart till
Paris Diva Hilton. Varför!? Jo, läs det här om du kan engelska! Paris kan aldrig växa upp ju, hon måste ju skylla på andra hela tiden, och så som hon berömmer sig själv ger ju inte heller något gott intryck...

Nästa USCH går till Paris Hilton igen, pga sina fötter. Nu när det snart är sommar så är fina fräscha fötter ett måste, men superrika Paris kom dock på att man inte kan ha rosa fötter, så hon brydde sig inte om dom. Dock, så kom hon på att det finns rosa nagellack, men tyvärr inte rosa spray för fötter - så det är väl anledningen till utseendet på hennes fötter. Eller, har ni någon annan förklaring!? Att fötterna är stl. 44 är ju en annan sak..
 <---- Yuck! Blää! Usch! BU! Vilka "old-woman"-feets!

Tredje USCH:et går till det jobbiga vädret, jag menar - det är vår! Vår är sol och bad - blommor och blad!
Inte regn och höst-väder! Så ett stort USCH får regnet (som kommer på våren)!


Fjärde och sista USCH:et går till Mariah Carey och hennes gräääsliga outfits!
 <--- Sjunger bra, men kläderna kan dra!



WOHOO

När jag är glad, påverkar jag gääärna andra! Fast tyvärr, är jag inte speciellt glad idag, eftersom att USCH-vädret förstörde hela dan..
Låten Bad Day, som sjungs av Daniel Powter är ett stort WOHOO, eftersom att lyssna på den låten ett par gånger får mig verkligen på bättre humör! Och videon är ju bara för underbar (enligt mig!). Cause I had a bad day.... Kolla på den, alltså videon!

Och Ashley Olsen förtjänar ett wohoo för sin vackra, naturliga, avslappnade och coola look.
Hurray, hurray, hurraaay!

Och Ash förtjänar också ett Wohoo för sina fina frisyrer!

 Love tha hair!

Och gravida snyggingar, finns det såna? Britney gav ju inte alltid ett sånt intryck... Men Gwen Stefani är en riktig snygging! Hon förtjänar det sista Wohoo:et!
29299-406 Åh, Gwen är ju riktigt snygg som gravid också! Stylish..!


Gwenie fick det sista Wohoo:et, vilket hon verkligen förtjänar =D
Ett annats stort Wohoo är att jag fyllde år igår =D Finally fifteen!!
Vi firade stort - och jag kommer nog inte orka skriva om det, men vi får se..
Just nu har jag Mary-Kate läppar. Då menar jag hallonröda läppar.
Jag fick mycket läppglans och allt var sånt som jag har sett MK har på läpparna ;)
 Well, well.. sån här fest kanske man skulle ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback