Vackrast

Många kändisar har blivit utsedda till USA:s/världens sexigaste några gånger.
Vem tycker du är vackrast? Rösta
här!

JESSICA ALBA

Vem har inte hört talas om att Jessica Alba har blivit utsedd till USA:s sexigaste, eller något liknande.
Många tidningar skrev att anledningen var hennes "perfectó body". Men visst, är Jess väldigt söt!

EVA LONGORIA

Eva Longoria blev i år utsedd till USA:s hetaste, för andra gången i rad. Eva är självklart jättesöt..!
Och när jag först fick höra talas om Desperate Housewives, trodde jag att Eva skulle spela Teri Hatchers (Susan Mayer) lillasyster, eller något liknande..

SCARLETT JOHANSON

Jag är helt säker på att jag läste i någon engelsk tidning att Scarlett blivit utsedd till någontings vackraste7sexigaste. Och är hon inte otroligt söt på bilden ovan? Allvarligt..!

BEYONCÉ KNOWLES

Åh, vad Beyonce är fin! Jo, jag läste en dag någonstans att hon blivit utsedd till världens vackraste, eller något liknande. Inte världens kanske - maybe Amerikas? Och sen fick jag höra att hon kom på andra plats med världens snyggaste kropp, och det kom ju inte som en chock att Alba kom etta ^^

ANGELINA JOLIE

Angelina har blivit utsedd till världens sexigaste tror jag... Såhär stod det i tidningen (ungefär): "Angelina got hot lips, and her eyes are scary and beautiful in the same time, that's cool. And of course, there's nothing to complain about her body..." Och jag kan ju bara hålla med :)

BRITNEY SPEARS
 
Japp, det var någon gång i 90-talet som Brittan blev utsedd till världens vackraste eller något. Och jag kunde inte mer än att hålla med. Men nu, 2000-talet, så är inte Britney sig lik. Alls. Och hon har nog förlorat en hel hög med fans. Men det var en tid då man aldrig kunde slita sig från Britneys musik. Då Brittan helt klart gjorde bäst musik, och var bäst! Man hade rummet fullt med Britney-posters. Fiiina minnen, det. But, time changes..

RACHEL BILSON

Jag har hört att Rach också har blivit utsedd till USA:s vackraste eller något. Men det var inte så stort. Men visst, om 5 år så är hon säkert världens vackraste.

Fler finns det, orkar bara inte skriva mer. =P


Kommentarer
Postat av: Anna

alla tycker Angelina Jolie är så vacker men, ni kanske tycker jag låter konstig nu men jag tycker inte det! visst hon är inte ful men jag skulle inte vilja se ut som henne, om man tittar på henne tycker jag hon ser lite konstig ut:S men de e bara vad jag tycker=)
bra blogg! fortsätt blogga mycket!

2006-05-29 @ 19:55:49
Postat av: Emma

haha, nu blir jag glad! eftersom jag är en stolt brunett och märkte att de flesta som hade blivit utsedda till världens vackraste är brunetter.

2006-06-01 @ 20:27:03
Postat av: Emma

haha, nu blir jag glad! eftersom jag är en stolt brunett och märkte att de flesta som hade blivit utsedda till världens vackraste är brunetter x)

2006-06-01 @ 20:28:16
Postat av: Linda

Till EMMA: Men herregud, bra att du e en stolt brunett. Fast det finns minst lika många blondiner. Om du inte läste inlägget så stod det att det finns fler som har blivit utsedda till världens/Usa:s vackraste men hon orkade inte skriva alla. Och det var bara Jessica Albas kropp som gav jessica den där "världens sexigaste"-platsen. Mischa barton (BLONDINEN) har också blivit utsedd till världens vackraste. DOCK så har jag märkt att inga platina-blondiner har blivit utsedd til nåt.. =/ Men Emma, jag klandrar inte dej. Fortsätt vara stolt brunett, det e bra :) Själv är jag svarthårig!

2006-06-02 @ 14:04:44
Postat av: Linda

och beyonce och jessica alba brukar ibland ha blondt hår.

2006-06-02 @ 14:05:52
Postat av: Natalie

Uppdatera då ! annars är den bra

2006-06-03 @ 14:25:07
Postat av: Tess

Jag försöker att uppdatera men det går inte, tyvärr :(

Postat av: Emma

uh, där fick man lite kritik ;) haha. hallå, Misha Barton är väl brunett? ;P Det ser ut som det i OC ialf, jaja, man vet väl inte vilken hårfärg alla kändisar EGENTLIGEN har. Brunett-blondin-rödhårig-whatever, det är ju bara hårfärgen.

2006-06-04 @ 16:38:50
Postat av: Tess

Mischa är blondin ibland och ibland brunett :P

2006-06-04 @ 17:36:23
URL: http://famouslife.blogg.se
Postat av: Anna

Men herre min skapare Mischa Barton är blondin! Och "whatever det är ju bara hårfärgen"och det ska komma från någon som blev lyrisk när de vackraste kvinnorna var brunetter precis som lilla du? Skärp dig.

2007-01-03 @ 23:12:30
Postat av: Anonym

Snälla alla ni! 1. 95% av alla människor på denna jord bryr sig inte om hårfärg. 2. Det är bara korkat att tro att män föredrar brunetter eller blondiner. 3. Om man nu ska dra in vad män föredrar, och alltid gjort, så är det brunetter. Sedan den första människan kom, det vackra kvinnor har alltid varit brunetter, mörka. Anledningen till varför det syns mycket blondiner på slitztidningar exempelvis är inte för att det är något män föredrar, tvärtom, det har blivit som någon motståndskraft av att brunetter alltid stått för vackra,söta.sexiga,kvinnliga,smarta och sensuella. Men i praktiken så borde ingen normal människa tänka på hårfärgen, och det gör inte många heller. Förresten är det vi brunetter som kommit på alla dessa elaka skämt om blondiner, bara för att vi alltid varit över dem. Vi skapade den dumma blondinen, vi skapade blondiner har roligare. Skämten grundrar sig i att blonda personer inte har någon hjärna, och då tar livet lättare än brunetter.

2007-01-09 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback